Új képzési lehetőség a hiányzó digitális szakemberek pótlására
A Brainery! Digitális Akadémia azoknak szól, akik a legkeresettebb újgenerációs szakemberek között akarnak elhelyezkedni - azoknak, akik adatalapú online megoldásokkal foglalkozva a webanalitika és az online kommunikáció terén képzelik el a jövőjüket.

 

Extrém nehézzé kezd válni, hogy profi digitális marketing szakembert találjanak a cégek több adat-orientált területre is. Pedig a kis- és nagyobb vállalatok ma már nem képesek hatékonyan létezni a  digitális szakemberek munkája nélkül, sőt ennek hiányában a saját működésüket is kockára teszik. Ráadásul a HR osztály számára is nehéz feladat kiszűrni a jelentkezők közül azokat, akik valóban professzionális ismeretekkel és tapasztalattal rendelkeznek online marketing területen és tudják is a gyakorlatban kamatoztatni az ismereteiket.

A cégek számára a képzett, rátermett digitális szakemberek a működésük egyik legfontosabb mozgatórugói lennének, mégis hiányoznak a fedélzetről. Az Intren és a JabJab szakemberei ezért indítanak útnak egy olyan vadonatúj képzési rendszert, ami arra hivatott, hogy olyan digitális szakembereket képezzen, akik gyakorlati szinten űzik a digitális marketinget. A digitális akadémia célja az, hogy a képzést elvégző tanulók ne csak egy oklevelet kapjanak kézhez, hanem akár a szervező és a képzésben résztvevő cégeknél, akár azok partnereinél, vendégelőadóinál munkát találjanak, hogy ott kamatoztassák majd a megszerzett tudásukat.

Gyakorlati, használható tudást ajánlanak

A Brainery! szeptemberben induló első, 8 hónapos webanalitikai képzése ötvözni fogja a gyakorlati és a tapasztalati tudást és egészen közel áll műfajában egy intenzív gyakornoki programhoz. Azokat a jelentkezőket várják, akik pályamódosítók vagy pálya elhagyók és a digitális marketing területén képzelik el a jövőjüket, de azokat is, akik esetleg egyetemen, főiskolán hallgattak webes technológiákat, vagy nem ismeretlen a számukra például egy adatelemző kurzus. A Brainery! ugyanakkor azokat is tárt karokkal várja, akik már a digitális marketing területén dolgoznak, de többet szeretnének tudni a Google Marketing Platform termékeiről és profibb szinten akarják azokat használni.

A jelentkezéskor egy vezetett beszélgetés során találhat egymásra a képzést nyújtó szakember csapat és az érdeklődő, így biztosítva, hogy aki elkötelezi magát a tanulás mellett, annak a lehető legnagyobb esélye legyen a valódi sikerre. A képzés programját a piac vezető szereplőivel állították össze, és az órák rugalmasan hibridek lesznek, személyesen, de online is részt lehet rajtuk venni. Az érdemi projekt tapasztalat mellett a résztvevők valódi networking lehetőségekhez jutnak, több hazai cég digitális csapatait vezető kollégáival kerülhetnek szakmai kapcsolatba. A szervezők rugalmas fizetési feltételeket biztosítanak, sőt aki a képzés végén munkát talál valamelyik partner cégnél, az jó eséllyel mentesülhet is a képzési díj megfizetése alól.

A Brainery célja, hogy az általa képzett szakemberek valódi tudással felvértezve induljanak el a munkaerőpiacon és tudjanak a cégek számára hatékonyan működő digitális marketing megoldásokkal szolgálni. A résztvevők közvetlen közelről ismerik meg  a Google nagyvállalati termékeit és tesztelni, elemezni, javasoni tudnak majd, amivel régóta hiányzó értéket tudnak teremteni. A kikerülő hallgatók pontosan azokat a stratégiai fogásokat fogják elsajátítani, amit a Brainery! előadóinak csapatai 2022-ben a legnagyobb hazai ügyfeleknél már sikeresen vetettek be a munkájuk során.

(Forrás: Brainery!)

(Címlapkép: illusztráció | Adobe Stock)

Róma a helyi villamosenergia-hálózat rugalmasságát teszteli
A RomeFlex projektben az egyre növekvő energiaigényekre készítik fel a város elektromos infrastruktúráját, a Siemens közreműködésével.
Saját villamosenergiát termel a Suzuki esztergomi gyára
A napelempark teljes beruházása csaknem két évig tartott és 2 millió euróba került. A vállalat így éves szinten csaknem 270 millió forintot spórol meg és több mint 1700 tonnával csökkenti a közvetett szén-dioxid-kibocsátást.
Okostelefontól a robotikáig - új digitális ökoszisztéma épül
A Xiaomi az MWC Barcelona 2024 rendezvényen bemutatta az új Human x Car x Home stratégia jegyében kifejlesztett okos ökoszisztémáját, amely új fénybe helyezi a technológiai integráció fogalmát.
Már lehet regisztrálni az első ipari digitalizációs fesztiválra
A Smart Manufacturing Festival - "A fejlődés társadalmasítása!" rendezvény több mint 30 helyszínen, mintegy 50 féle program várja a látogatókat 2024. február 26. és március 8. között - közölte az Ipar 4.0 Nemzeti Technológiai Platform Szövetség (NTPSZ).
Kevesebb selejt a digitális kiesztergálófej-beállításnak köszönhetően
A Seco Axiabore és az Axiabore Plus digitális axiális kiesztergálófejek kiküszöbölik a fáradságos, pontatlan kiesztergálófej-beállítást, amely során selejt munkadarabok keletkezhetnek. A széles digitális kijelzőnek köszönhetően a beállítás gyorsan és hatékonyan elvégezhető.