Új képzési lehetőség a hiányzó digitális szakemberek pótlására
A Brainery! Digitális Akadémia azoknak szól, akik a legkeresettebb újgenerációs szakemberek között akarnak elhelyezkedni - azoknak, akik adatalapú online megoldásokkal foglalkozva a webanalitika és az online kommunikáció terén képzelik el a jövőjüket.

 

Extrém nehézzé kezd válni, hogy profi digitális marketing szakembert találjanak a cégek több adat-orientált területre is. Pedig a kis- és nagyobb vállalatok ma már nem képesek hatékonyan létezni a  digitális szakemberek munkája nélkül, sőt ennek hiányában a saját működésüket is kockára teszik. Ráadásul a HR osztály számára is nehéz feladat kiszűrni a jelentkezők közül azokat, akik valóban professzionális ismeretekkel és tapasztalattal rendelkeznek online marketing területen és tudják is a gyakorlatban kamatoztatni az ismereteiket.

A cégek számára a képzett, rátermett digitális szakemberek a működésük egyik legfontosabb mozgatórugói lennének, mégis hiányoznak a fedélzetről. Az Intren és a JabJab szakemberei ezért indítanak útnak egy olyan vadonatúj képzési rendszert, ami arra hivatott, hogy olyan digitális szakembereket képezzen, akik gyakorlati szinten űzik a digitális marketinget. A digitális akadémia célja az, hogy a képzést elvégző tanulók ne csak egy oklevelet kapjanak kézhez, hanem akár a szervező és a képzésben résztvevő cégeknél, akár azok partnereinél, vendégelőadóinál munkát találjanak, hogy ott kamatoztassák majd a megszerzett tudásukat.

Gyakorlati, használható tudást ajánlanak

A Brainery! szeptemberben induló első, 8 hónapos webanalitikai képzése ötvözni fogja a gyakorlati és a tapasztalati tudást és egészen közel áll műfajában egy intenzív gyakornoki programhoz. Azokat a jelentkezőket várják, akik pályamódosítók vagy pálya elhagyók és a digitális marketing területén képzelik el a jövőjüket, de azokat is, akik esetleg egyetemen, főiskolán hallgattak webes technológiákat, vagy nem ismeretlen a számukra például egy adatelemző kurzus. A Brainery! ugyanakkor azokat is tárt karokkal várja, akik már a digitális marketing területén dolgoznak, de többet szeretnének tudni a Google Marketing Platform termékeiről és profibb szinten akarják azokat használni.

A jelentkezéskor egy vezetett beszélgetés során találhat egymásra a képzést nyújtó szakember csapat és az érdeklődő, így biztosítva, hogy aki elkötelezi magát a tanulás mellett, annak a lehető legnagyobb esélye legyen a valódi sikerre. A képzés programját a piac vezető szereplőivel állították össze, és az órák rugalmasan hibridek lesznek, személyesen, de online is részt lehet rajtuk venni. Az érdemi projekt tapasztalat mellett a résztvevők valódi networking lehetőségekhez jutnak, több hazai cég digitális csapatait vezető kollégáival kerülhetnek szakmai kapcsolatba. A szervezők rugalmas fizetési feltételeket biztosítanak, sőt aki a képzés végén munkát talál valamelyik partner cégnél, az jó eséllyel mentesülhet is a képzési díj megfizetése alól.

A Brainery célja, hogy az általa képzett szakemberek valódi tudással felvértezve induljanak el a munkaerőpiacon és tudjanak a cégek számára hatékonyan működő digitális marketing megoldásokkal szolgálni. A résztvevők közvetlen közelről ismerik meg  a Google nagyvállalati termékeit és tesztelni, elemezni, javasoni tudnak majd, amivel régóta hiányzó értéket tudnak teremteni. A kikerülő hallgatók pontosan azokat a stratégiai fogásokat fogják elsajátítani, amit a Brainery! előadóinak csapatai 2022-ben a legnagyobb hazai ügyfeleknél már sikeresen vetettek be a munkájuk során.

(Forrás: Brainery!)

(Címlapkép: illusztráció | Adobe Stock)

Az emelkedő energiaárak visszafogják az IT-fejlesztéseket is
A hazai cégek 66 százaléka tervezi csökkenteni informatikai fejlesztéseit az energiaárak jelentős növekedése miatt – derül ki az IVSZ és a Makronóm Intézet közös kutatásából.
Ha számít a jó ár: használt présgépek és FANUC robotok internetes aukción
Sok szerszámgép van a piacon, de csak nagyon kevés kínál olyan kedvező vételi lehetőséget, mint az Intergavel december 15-ig tartó online árverésének tételei.
Digitális archiválás - Van hova fejlődni a magyar cégeknek
Az EDITEL nemrég végzett kutatása azt vizsgálta, hogy a vállalatok körében mennyire elterjedt a digitális archiválás, megbíznak-e a felhőalapú szolgáltatásban, és hogy készek-e elhagyni a papírt, mely fontos szempont a fenntarthatósági célok elérésében is.
A jövő mérnökei oldották meg az új energiavilág kihívásait
A Challenge.ON verseny az új energiavilág kihívásaival várta a villamosmérnök hallgatókat és a pályakezdő mérnököket. A megmérettetésre az ország 10 egyeteméről összesen 36 csapat nevezett be, a döntőbe jutó legjobb 10 csapat nagyszabású eseményen bizonyíthatta tudását.
Rezsicsökkentés házi napelemekkel
Október végén hirtelen befékezett a házi napelem-telepítések hazai piaca. A visszatáplálási lehetőség teljes megszüntetésével sokak leállították, vagy el sem kezdték a beruházásokat, mert a bejelentett változtatással az újonnan belépő háztartások számára a legrosszabb forgatókönyv vált valóra.